Your Position: Home > ▶PIL HORMON > Pil Hormon Cina 6 Pills
Pil Hormon Cina 6 Pills

Pil Hormon Cina 6 Pills

  • NO.: 13049908
  • Weight: 30gram
  • Quantity: 49
  • Market price: RM25.00
  • Shop price: RM15.00
  • Agent: RM15.00
  • Goods click count: 3337
  • Total:
  • Quantity:
  • Add to cart collect
Goods Tag:
Goods Brief

 

 

 

 

Pil Hormon Cina | Pil Perancang | Pil Cina untuk besarkan payudara

 

 

Kandungan setiap biji pil hormon cina :

LEVONORGESTREL 6000 MCG

QUINESTROL TABLETS 3OOO MCG

 

Fungsi Pil Hormon Cina :

1. Pil Perancang Kecemasan

2. Pil Hormon untuk besarkan payudara (cara membesarkan payudara).

 

Pil Perancang Kecemasan

Fungsi pil perancang Levonorgestrel digunakan untuk mencegah kehamilan selepas hubungan seks tanpa perlindungan.

Seks tanpa apa-apa kaedah kawalan kelahiran atau dengan kaedah kawalan kelahiran yang gagal atau tidak digunakan dengan betul.

Contohnya, kondom yang bocor atau pil kawalan kelahiran yang tidak diambil seperti yang dijadualkan.

Levonorgestrel tidak boleh digunakan untuk mencegah kehamilan secara tetap .

Setiap 1 BIJI pil memmpunyai kekuatan 21 BIJI pil perancang / hormon kehamilan biasa.

Ubat ini adalah untuk digunakan sebagai kontraseptif kecemasan (emergency contraceptive) atau sandaran dalam kes kawalan kelahiran biasa gagal atau digunakan dengan tidak betul.

 

Pil Hormon Untuk Besarkan Payudara & Punggung

Pil hormon besarkan payudara digunakan sebagai terapi penggantian hormon yang kurang dalam badan.

Pil hormon estrogen payudara cara besarkan payudarah dan punggung sekaligus besarkan payudara dengan cepat, kesan kenaikan payudara dapat dilihat seawal satu minggu sahaja bergantung kepada keserasian badan.

Fungsi pil hormon ini adalah utk membantu memerangkap protein atau kolagen dari makanan atau minuman utuk disimpan di bawah otot punggung dan payudara.

Payudara dan punggung yang cantik terbentuk apabila kandungan hormon estrogen di dalam badan mencukupi, dan apabila tahap hormon ini menurun maka proses pembentukan ini terbantut dan terjadilah masalah payudara lembik , kecil, dan kendur.

Nak besarkan payudara pengambilan pil hormon estrogen boleh membantu anda mengatasi masalah ini.

 

KHASIAT PIL HORMON CINA :

✔ Digunakan sebagai terapi penggantian hormon yang kurang dalam badan.

Pil yang mengandung hormon estrogen.

Penurunan hormon estrogen yang mendadak selepas bersalin dikatakan faktor yang menyumbang kepada masalah post partum depression (PPD)

Keadaan di mana wanita mengalami kemurungan selepas melahirkan anak.

Ketidakseimbangan hormon boleh berlaku kepada semua wanita, namun mereka yang tidak menanganinya dengan baik boleh mendapat psikosis.

✔ PASTIKAN ANDA TIDAK MENYUSUKAN BADAN KETIKA MENGAMBIL PIL HORMON CINA

✔ Hasil 10 KALI lebih berkesan dan cepat jika dibandingkan dengan suplemen herba yang berasakan ubat ubatan tradisional.

✔ Kesan pil hormon estrogen punggung dan payudara terasa mantap dan gebu.

✔ Pil hormon breast hanya perlu diambil 1 biji sahaja setiap 7 atau 10 hari kerana kesan hormon ini adalah yang paling kuat jika dibandingkan dengan pil hormon yang lain.

✔ Pil hormon enlarge breast menjadikan payudara dan punggung anda yang kendur kembali pejal dan tegang.

✔ Kesan kenaikan payudara dapat dilihat seawal satu minggu atau lebih bergantung kepada tahap metabolisme badan, penggunaan selama 3-12 bulan atau secara berterusan amat digalakkan untuk hasil memuaskan.

✔ Pil hormon dari china biasanya digunakan oleh kaum2 maknyah dan transgender untuk menukar hormon lelaki kepada hormon wanita.

✔ Ubat hormon besarkan payudara sesuai untuk wanita yang langsung tiada payudara atau payudara kempis dan kecil selepas menyusu anak.

✔ Pil hormon untuk kulit juga boleh menjadikan kulit muka dan badan putih gebu.

✔ Pil hormon membesarkan payudara sebagai alternatif lain bagi mereka yang takut untuk melakukan teknik suntikan dan juga pembedahan.

✔ Sesuai bagi wanita yang menoupous yang tiada atau kurang hormon dalam badan, mengembalikan kemudaan, kulit yang kencang serta kitaran haid yang teratur.

 

Cara Makan Pil Hormon Cina :

❶ Pil Perancang – Untuk mengelakkan kehamilan

✔ Makan 1 biji pil cina semasa hari yang ke 5 waktu period sebulan sekali.

 

❷ Pil Hormon untuk Besarkan Payudara dan Punggung

✔ Makan 1 biji pil cina dan rehat 10 hari (selepas makan tengahari atau makan malam)

✔ Hari ke 11 makan pil cina ke 2

✔ Hari ke 21 makan pil cina 3

✔ Rehat 4 hari dan mula balik hari ke 5 period. ( bagi yg nk truskan pil cina ini)

✔ Kesan tidak balas dapat dilihat seawal 1 minggu shj bergantung kepada keserasian badan namun berbeza beza mengikut individu

✔ Untuk kesan pembesaran yang cepat dan ketara pengambilan susu soya sebanyak 2 gelas sebelum tidur dan 2 gelas selepas sarapan pagi adalah digalakkan kerana protein yang terdapat di dalamnya akan membantu pengumpulan kolagen di dalam tisu tisu payudara, pengambilan lebih banyak protein dari sumber lain seperti ikan, telur dan ayam akan mempercepatkan lagi pertumbuhan payudara.

 

PANTANG LARANG PIL HORMON CINA :

✔ TIDAK SESUAI UNTUK WANITA YANG MERANCANG UNTUK HAMIL

✔ SEDAND HAMIL

✔ MENYUSUKAN BADAN

✔ TIDAK SESUAI UNTUK ORANG YANG ADA TEKANAN DARAH TINGGI, KENCING MANIS DAN BEBERAPA PENYAKIT LAGI

✔ TIDAK SESUAI UNTUK DIGUNAKAN OLEH WANITA YANG BERUSIA LEBIH DARIPADA 40 TAHUN

 

Nota Penting :

✔ Cepat atau lambat kesan bergantung kepada tindak balas badan masing-masing.

Kesan mungkin tak sama setiap orang.

Ada yang dapat result cepat dan ada yang akan dapat lambat.
 
✔ Jangan overdose pil hormon cina. Please follow aturan mkn yang di beri.

Beli kat farmasi pun kalu main hentam makan ja pun sure kesan tak ok. Ape2 kena follow aturan mkn yg dicadangkan.

 

SOALAN YANG SELALU DIAJUKAN BERKENAAN PIL HORMON CINA :

1. PIL HORMON CINA ADA SIJIL HALAL, KKM?

Ada GMP dan FDA, lagipun ia adalah ekstrak tumbuh-tumbuhan.

 

2. ADA MACAM RASA PENING , BERPELUH, BERKHAYAL, BERDEBAR DEBAR?

Pil Hormon Cina akan meningkatkan metabolisma badan.

Apabila hormon estogen bertambah perkata ini akan berlaku.

Oleh itu jika anda mengalami alahan @situasi seperti dibawah sila bertenang kerana ia adalah normal.

 

3. PIL HORMON CINA MENGGANGU PERIOD TAK?

Bergantung kepada individu. Sebab tindak balas hormon dalam badan setiap orang tidak sama.

Penambahan hormon kebiasaan nye menggangu period. Dah dapat apa yg dikehendaki.

Berhenti amik pil hormon cina, once stop insyaAllah period akan kembali normal.

 

4. SAYE DAH MAKAN 3 BIJI, TAPI LANGSUNG TIDAK ADA KESAN, MAKAN DAH IKUT CARA BETUL?

Jangan putus asa. Banyak kan makan makanan berprotein. Kesan tak sama setiap org, ada cepat dan lmbat

 

5. PIL HORMON CINA INI MENGGEMUKKAN TAK LEPAS MAKAN?

Bergantung kpd individu. Setiap org tak sama.

 

6. KALAU BELUM KAHWIN BOLEH MAKAN PIL NI TAK?

Boleh. Tapi tidak digalakan kerana dia mengandungi Levonorgestrel yg tinggi iaitu 6000 mcg.

Untuk kes kecemasan perancang kehamilan (emergency contraceptive pills )

Lebih tinggi dr pil perancang yasmin, pil postinor/2, pil perancang marvelon, pil perancang mercilon, pil diane 35, Noriday, regividon dan lain2.

Pil perancang tidak sesuai utk yg belum berkahwin. Yang belum kahwin bleh try produk lain.

Utk pil cina pastikan anda berumur 22 tahun keatas kerana pada umur ini hormon sedang bekerja dengan jayanye.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Who bought this item has also bought: